2 квітня 2020 р.

До міжнародного дня дитячої книги


2 квітня відзначається Міжнародний день дитячої книги — свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги в День народження найвидатнішого казкаря світу Ганса Християна Андерсена. Знаменитий данський письменник, який писав вірші, поеми, п’єси, нариси, але обезсмертив своє ім'я геніальними казками — сумними, веселими, романтичними, мудрими і повчальними, що увібрали в себе оптимізм і віру у краще майбутнє прийдешніх поколінь. Казка Ганса Християна Андерсена «Снігова Королева» з блискучими ілюстраціями Владислава Єрка вийшла у Видавництво «Абабагаламага» 2000 року і стала чи не найвідомішою книгою видавництва.


Казка «Снігова Королева» з такою холодною назвою уже майже 200 років зігріває мільйони дитячих сердець у всьому світі. Проілюстрував книгу знаменитий український майстер книжкової графіки Владислав Єрко — переможець низки престижних мистецьких та книжкових виставок, володар титулу «Людина книги» як найкращий художник 2002 року. Це, мабуть, найдивовижніша дитяча книжка, яку я бачив у своєму житті — так відгукнувся про Єркову «Снігову королеву» всесвітньо знаменитий Пауло Коельо.
Які щасливі очі у казок!

Я прокидаюсь, серце калатає.
Зима стоїть персидська, як бузок,
і жоден птах її не хилитає.
Мої палаци,вежі крижані,
я в першу мить не знаю навіть,де я,-
чи там,в дитинстві,чи іще у сні,
чи в Ірпені,чи в царстві Берендея.
Я в першу мить не знаю,що це я,
сосновии світ здивовано вивчаю.
Я прокидаюсь,і твоє ім'я
наповнить душу сонцем і печаллю.

Немає коментарів:

Дописати коментар