21 травня 2021 р.

Моя вишиванка – червона калина, моя вишиванка – душа України


Щорічно, у третій четвер травня, українці святкують День вишиванки. Яскравими та колоритними візерунками уквітчалась Україна в цей день, адже це свято національної єдності, краси та культурного відродження нашого народу.
День вишиванки – це всеукраїнське свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого одягу. Основна мета заходу – це збереження українських цінностей та їх популяризація серед молоді та населення держави загалом це свято-флешмоб, коли українці в будній день одягають вишиванку на роботу, університет, школу чи садочок. Вишиванка – це не просто сорочка – саме у вишивці закладено маса сенсу: обережна вишивка, весільна, траурна і просто ошатна, яка принесе здоров'я і багатство. Вишиванка вважається оберегом від усього лихого, що може статися в людському житті. Вона є символом краси та міцного здоров’я, а також
щасливої долі. В Україні вишиванка символізує і родинну пам’ять, вірність та любов у сім’ї. Експерти вважають, що український народ намагається закодувати щастя, долю, життя та волю в орнаменті вишиванок
 Барвисте свято завітало і до нашої бібліотеки, де була оформлена панорамна інсталяція «Моя вишиванка – червона калина, моя вишиванка – душа України». Читачі залюбки взяли участь у фотосесії серед кольорового розмаю книг та вишиванок. Сьогодні вишиванки одягати стало модно, стильно, це прояв гордості, патріотизму
та ознака національної приналежності. Ми хочемо показати всьому світу, що є така країна – Україна, яка має свою національну культуру, звичаї, традиції, історію. Любіть, бережіть традиції свого народу! З гордістю носіть українську вишиванку!




Немає коментарів:

Дописати коментар